Creaties van Henny

hallo, ik ben dus Henny en hier probeer ik mijn creaties neer te zetten...en verdere belevenissen

woensdag 14 oktober 2009

wedstrijd (en dat op mijn leeftijd :)

Voor het eerst eens meegedaan met een "wedstrijd" op een site.....eens kijken of ie een kansje maakt!!
Het moest een oranje/bruine kaart worden met als thema Herfst, geloof dat dat wel gelukt is. alleen mijn fototoestel laat het te weten over merk ik....misschien is eentje aanschaffen met meer pixels........
30 oktober is de uitslag dus..........wordt vervolgt.....

1 reacties:

Op 15 oktober 2009 om 01:04 , Anonymous Anoniem zei...

Wat een mooie herfstkaart is dat geworden Henny! Super! Oja, ik heb iets leuks voor je op mijn blog staan!
Groetjes, Sandra

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage