Creaties van Henny

hallo, ik ben dus Henny en hier probeer ik mijn creaties neer te zetten...en verdere belevenissen

maandag 26 oktober 2009

nieuwe afdrukken


Tja, als je ze dan toch hebt.....moet je er natuurlijk ook wat mee... Tijdens onze ontzettend gezellige workshop Inkleuren met Distressinkt hebben we meteen wat afdrukjes gemaakt van de leuke stempels die iedereen bij zich had...Dit was er een van en aangezien ik mam heb beloofd wat kaarten te maken met de door haar gehaakte bloemetjes...makkie kakkie

3 reacties:

Op 26 oktober 2009 om 07:58 , Blogger Loes Oorschot zei...

De bloemetjes zijn prachtig!! Je hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt Henny! Het afdrukje is ook heel mooi ingekleurd.

Groetjes, Loes

 
Op 26 oktober 2009 om 10:20 , Blogger chantal zei...

hoi henny
ik zag je link op de magnolia hyve staan
dus ben even komen kijken en ook gelijk je volge geworden
want wat maak jij een leuke kaarten zeg;)
echt super
ik hoop dta ik nog veel nieuws van je mag zien;)
liefs chantal

 
Op 27 oktober 2009 om 00:17 , Blogger Mery zei...

Leuk die gehaakte bloemetjes.. op al die kaarten.
Doet je moeder goed :)
En de kaarten zijn ook erg mooi hoor haha

Liefs Mery

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage