Creaties van Henny

hallo, ik ben dus Henny en hier probeer ik mijn creaties neer te zetten...en verdere belevenissen

woensdag 28 oktober 2009

digitale dakloze??

Nou...nog net niet, maar hoe ik in vredes naam nu nog de kleur en een leuk plaatje nog ergens krijg......mij een compleet raadsel...was al heeelll blij dat ik bij Sandra zulke leuke achtergrondjes tegenkwam. Vraag me ook niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar de zijkanten staan er...Misschien een leuke workshop voor in Januari bij Sandra?????
Nou Ja, ik puzzel wel weer eens verder...vraag me ook af waar mijn volgers gebleven zijn??
Vreemd hoor...

2 reacties:

Op 28 oktober 2009 om 06:37 , Blogger Martha zei...

Hoi Henny,
Als je de kop wilt maken op je blog, dan moet je (op de site waar je het vandaan hebt) op de kop gaan staan en opslaan op je bureaublad van je pc en dan in je blog de foto invoegen. En ik zag dat je volger van mijn blog bent geworden, Welkom!
Groetjes van Martha

 
Op 28 oktober 2009 om 07:40 , Blogger henny zei...

ik kan nergens op mijn blog vinden waar ik dat moet doen...kan heel dat gadget gebeuren nergens vinden?
Toch een digitale dakloze....:)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage